Rejestracja na wyjazdy/ Registration for mobility
Aby wziąć udział w kwalifikacji na wyjazdy Erasmus+ w wybranej kategorii, należy najpierw się zarejestrować. Terminy rejestracji są podane poniżej i tylko w tym czasie formularze są aktywne. / To take part in the qualification for Erasmus+ mobility in the selected category, you must register first. Registration deadlines are listed below and forms are active only during this time.
WYJAZDY NA STUDIA / MOBILITY FOR STUDY : 1.12.2024 - 19.01.2025
WYJAZDY NA PRAKTYKI (DOKTORANCI) / MOBILITY FOR TRAINEESHIPS (PHD STUDENTS): 1.11.2024 -30.11.2024
WYJAZDY NA PRAKTYKI (STUDENCI 1 I 2 STOPNIA) / MOBILITY FOR TRAINEESHIPS (BACHELOR AND MASTER STUDENTS): 1 - 28.02.2025
WYJAZDY NA PRAKTYKI (PRZYSZLI ABSOLWENCI) / MOBILITY FOR TRAINEESHIPS (RECENT GRADUATES): 1- 28.02.2025
WYJAZDY NAUCZYCIELI W CELACH DYDAKTYCZNYCH: 1.11. - 15.12.2024
WYJAZDY PRACOWNIKÓW NA SZKOLENIA: 1.11. - 15.12.2024
Zalecamy stosowanie przeglądarki Firefox przy wypełnianiu formularzy rejestracyjnych./ We recommend using the Firefox browser when completing registration forms.
WYJAZDY NA STUDIA / MOBILITY FOR STUDY (więcej / more)
Przed wypełnieniem formularza rejestracyjnego należy przygotować skany dokumentów, które pomogą uzyskać więcej punktów :
- udokumentowane dodatkowe osiągnięcia (maksymalnie 3 zaświadczenia – każdy jako osobny dokument pdf) tylko takie jak:
• przynależność do koła naukowego (prezes: 1,5 pkt; członek: 0,5 pkt)
• udział w konferencji koła naukowego (udział 1 pkt, nagroda lub wyróżnienie 1,5 pkt)
• przynależność do samorządu studenckiego (przewodniczący: 1 pkt; członek: 0,5 pkt)
• pełniona funkcja starosty roku (0,5 pkt)
• opieka nad studentami zagranicznymi (1 pkt) – zaświadczenie wydaje p. Aneta Dach (Biuro Erasmus+) lub p. Monika Pennington (Biuro Rekrutacji Cudzoziemców)
• reprezentowanie UPP w zawodach sportowych (0,5 pkt); członek klubu sportowego (0,5 pkt)
• wolontariat (1 pkt)
• przynależność do ZPiT Łany; Chóru Akademickiego lub Venator (1 pkt)
Warunki wyjazdu: finansowanie z Programu Erasmus+ na 1 semestr, wyjazd w semestrze zimowym (wrzesień 2025 – styczeń 2026) lub semestrze letnim (luty 2026 – czerwiec 2026); wyjazd tylko do zagranicznej uczelni, z którą UPP ma podpisaną umowę Erasmus+ na danym kierunku studiów; w czasie wyjazdu należy być studentem UPP co najmniej na 2 roku studiów pierwszego stopnia.
***
Before completing the registration form, you should prepare scans of the documents (which can give you more points in qualification):
- documented additional activities (maximum 3 certificates - each as a separate pdf document) only such as:
• membership of a student research group (president: 1.5 points; member: 0.5 points)
• participation in the conference of the student research group ( participation 1 point, award:1.5 points)
• membership of the student government (chairperson: 1 point; member: 0.5 points)
• function of the student leader of the year (0.5 points)
• representing the PULS in sports competitions (0.5 points)
• volunteering (1 point)
• membership of University dance group ŁANY, Choir or Venator (1 point)
Mobility conditions: financing from Erasmus+ mobility for 1 semester; mobility during winter semester (September 2025 to January 2026) or summer semester (February 2026 – June 2026); mobility only to foreign University which has signed an Erasmus + agreement with PULS in a particular field of study; during mobility you have to be an active student of PULS, at least the 2nd year of first cycle (bachelor or engineer).
WYJAZDY NA PRAKTYKI (DOKTORANCI) / MOBILITY FOR TRAINEESHIPS (PHD STUDENTS) (więcej / more)
Przed wypełnieniem formularza rejestracyjnego należy przygotować skany wymaganych dokumentów:
- list motywacyjny w języku angielskim, określający planowany program praktyki i oczekiwane rezultaty (dokument pdf)*
- opinia opiekuna naukowego wraz z podpisem, określająca indywidualne predyspozycje kandydata oraz zgodność tematu praktyki z realizowanym programem kształcenia czy tematem pracy doktorskiej (dokument pdf)*
- udokumentowane osiągnięcia naukowe (maksymalnie 3 zaświadczenia – każdy jako osobny dokument pdf)
* dokumenty obowiązkowe
***
Before completing the registration form, you should prepare scans of the required documents:
- motivation letter in English, specifying the planned internship program and expected results (pdf document) *
- opinion of the research supervisor with a signature, specifying the individual predispositions of the candidate and the compliance of the traineeship topic with the implemented curriculum or the topic of the doctoral dissertation (pdf document) *
- documented scientific achievements (maximum 3 certificates - each as a separate pdf document)
* mandatory documents
WYJAZDY NA PRAKTYKI (STUDENCI 1 I 2 STOPNIA) / MOBILITY FOR TRAINEESHIPS (BACHELOR AND MASTER STUDENTS) (więcej / more)
Przed wypełnieniem formularza rejestracyjnego należy przygotować skany dokumentów, które pomogą uzyskać więcej punktów :
- udokumentowane dodatkowe osiągnięcia (maksymalnie 3 zaświadczenia – każdy jako osobny dokument pdf) tylko takie jak:
• przynależność do koła naukowego (prezes: 1,5 pkt; członek: 0,5 pkt)
• udział w konferencji koła naukowego (udział 1 pkt, nagroda lub wyróżnienie 1,5 pkt)
• przynależność do samorządu studenckiego (przewodniczący: 1 pkt; członek: 0,5 pkt)
• pełniona funkcja starosty roku (0,5 pkt)
• opieka nad studentami zagranicznymi (1 pkt) – zaświadczenie wydaje p. Aneta Dach (Biuro Erasmus+) lub p. Monika Pennington (Biuro Rekrutacji Cudzoziemców)
• reprezentowanie UPP w zawodach sportowych (0,5 pkt); członek klubu sportowego (0,5 pkt)
• wolontariat (1 pkt)
• przynależność do ZPiT Łany; Chóru Akademickiego lub Venator (1 pkt)
Warunki wyjazdu: finansowanie z Programu Erasmus+ na 2 miesiące (60 dni), realizacja w okresie wakacyjnym, maksymalnie do 30 września 2025; miejsce praktyki student znajduje samodzielnie; program praktyki musi być zbieżny z realizowanym kierunkiem studiów; w czasie wyjazdu trzeba być czynnym studentem UPP.
***
Before completing the registration form, you should prepare scans of the documents (which can give you more points in qualification but they are NOT OBLIGATORY):
- documented additional activities (maximum 3 certificates - each as a separate pdf document) only such as:
• membership of a student research group (president: 1.5 points; member: 0.5 points)
• participation in the conference of the student research group ( participation 1 point, award:1.5 points)
• membership of the student government (chairperson: 1 point; member: 0.5 points)
• function of the student leader of the year (0.5 points)
• representing the PULS in sports competitions (0.5 points)
• volunteering (1 point)
• membership of University dance group ŁANY, Choir or Venator (1 point)
Mobility conditions: financing from Erasmus+ mobility for 2 months (60 days); mobility only during summer holidays, maximum until September 30, 2025; student have to find place of traineeships by her/himself; the program of traineeships have to be compatible with field of study; you have to be an active student of PULS during mobility.
WYJAZDY NA PRAKTYKI (PRZYSZLI ABSOLWENCI) / MOBILITY FOR TRAINEESHIPS (RECENT GRADUATES) (więcej / more)
Przed wypełnieniem formularza rejestracyjnego należy przygotować skany wymaganych dokumentów:
- udokumentowane dodatkowe osiągnięcia (maksymalnie 3 zaświadczenia – każdy jako osobny dokument pdf) tylko takie jak:
• przynależność do koła naukowego (prezes: 1,5 pkt; członek: 0,5 pkt)
• udział w konferencji koła naukowego (udział 1 pkt, nagroda lub wyróżnienie 1,5 pkt)
• przynależność do samorządu studenckiego (przewodniczący: 1 pkt; członek: 0,5 pkt)
• pełniona funkcja starosty roku (0,5 pkt)
• opieka nad studentami zagranicznymi (1 pkt) – zaświadczenie wydaje p. Aneta Dach (Biuro Erasmus+) lub p. Monika Pennington (Biuro Rekrutacji Cudzoziemców)
• reprezentowanie UPP w zawodach sportowych (0,5 pkt); członek klubu sportowego (0,5 pkt)
• wolontariat (1 pkt)
• przynależność do ZPiT Łany; Chóru Akademickiego lub Venator (1 pkt)
(wyjazd na 2 miesiące, realizacja w ciągu 12 miesięcy od zakończenia studiów, maksymalnie do 31 lipca 2026; miejsce praktyki absolwent znajduje samodzielnie; w czasie rejestracji trzeba być jeszcze studentem UPP; 10 MIEJSC)
***
Before completing the registration form, you should prepare scans of the required documents:
- documented additional activities (maximum 3 certificates - each as a separate pdf document) only such as:
• membership of a student research group (president: 1.5 points; member: 0.5 points)
• participation in the conference of the student research group ( participation 1 point, award:1.5 points)
• membership of the student government (chairperson: 1 point; member: 0.5 points)
• function of the student leader of the year (0.5 points)
• representing the PULS in sports competitions (0.5 points)
• volunteering (1 point)
• membership of University dance group ŁANY, Choir or Venator (1 point)
(mobility for 2 months; within 12 months of date of graduation, maximum until July 31, 2026; recent graduate have to find place of traineeships by her/himself; you have to be a last semester/academic year student of PULS during the registration; for 10 persons
WYJAZDY NAUCZYCIELI W CELACH DYDAKTYCZNYCH (więcej)
Celem wyjazdu jest prowadzenie zajęć dydaktycznych na zagranicznej uczelni partnerskiej (8 h)
TERMIN REALIZACJI MOBILNOŚCI: STYCZEŃ 2025 - LIPIEC 2026
Warunkiem udziału w konkursie jest złożenie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO wraz z podpisanym załącznikiem. Zgłoszenie powinno zawierać:
- datę mobilności (4 dni robocze bez czasu podróży, w ciągu 1 tygodnia roboczego bez weekendów i świąt),
- wybraną uczelnię partnerską
- dziedzinę akademicką (kod ISCED), której będą dotyczyć zajęcia
- załącznik w formie skanu STA Staff Mobility for Teaching Agreement (podpisany przez aplikującego oraz przedstawiciela uczelni zagranicznej).
WYJAZDY PRACOWNIKÓW NA SZKOLENIA (więcej)
Celem wyjazdu jest pracownika jest udział w szkoleniu podnoszącym kwalifikacje związane z charakterem pracy wykonywanej w UPP.
TERMIN REALIZACJI MOBILNOŚCI: STYCZEŃ 2025 - LIPIEC 2026
Warunkiem udziału w konkursie jest złożenie FORMULARZA REJESTRACYJNEGO wraz z podpisanym załącznikiem. Zgłoszenie powinno zawierać:
- datę mobilności (5 dni roboczych bez czasu podróży, w ciągu 1 tygodnia roboczego bez weekendów i świąt),
- rodzaj mobilności
- wybraną zagraniczna instytucję przyjmującą (może to być uczelnia lub firma/ przedsiębiorstwo)
- załącznik w formie skanu Staff Mobility for Training Agreement (podpisany przez aplikującego oraz przedstawiciela instytucji zagranicznej).
Osobom zainteresowanym uczestnictwem w Staff Week polecamy korzystanie z wyszukiwarki dostępnej na stronie: http://staffmobility.eu/staff-week-search lub https://dorea.org/